Tutkimusmatka

 Ehkä olet löytänyt ensimmäisen tekstini. Jes, joku kirjoittaa suomeksi. Ja vielä kinkyseksistä. Tätä voisin lukeakin. Tietyllä lailla kunnon hc menoa et löydä (ainakaan vielä) näistä riveistä, koska koen olevani matkani alussa.

Uutta seksisuhdetta/fwb -suhdetta etsiskellessä sanon kaikille pitäväni vahvasta seksistä. Mitä sulle on vahva seksi? No sellaista, jossa tulen otetuksi. Pannaan niinku lujaa. Haluaisin monesti sanoa, että voidaan me aloittaa silittelystä, mutta haluan sen johtavan voimakkaaseen otteeseen ja hallintaan. Vahvaan ottamiseen. Kyllä muutama herkku on osunut kohdalle. Kuitenkin monesti koen, että jotakin jää uupumaan. Onko se se kuuluisa seksikemia? Eikö sitä ollutkaan meidän välillämme? Mielestäni kyllä ohjasin, että lujaa vaan, anna mennä, kuten paraskin valmentaja. You can do it. 

Aina olen tiennyt olevani melko kyltymätön. Libido on kova ja jokaisena päivänä seksi on osa arkea jollain tavalla. Kuulemma kaikilla ei ole. Koen, että sellainen tietynlainen kokeilu ja miehien läpikäynti ei muuta sitä faktaa mitä kaipaan seksielämääni. Oon saanut kommenttia, että miehet ovat pitäneet määrätietoisuudestani. En silti ole kovin montaa miestä tavannut, joka ottaisi tilanteen haltuun ja ei antaisi mun päsmäröidä, ohjata, jopa käskeä. Tarvitsenko siis dominoivan miehen?

Bdsm maailmaan tutustuessani se mun määrätietoisuuteni ja vahva kuori nousee esiin. Ajatuksena, että kuulisin sanat "huora ime munaa" tai "kohta saat isän kädestä" (anteeksi huonot lainaukset) saa mun temperamentin nouseen. 160 senttinen kasvaa ainakin kaks senttiä ja haluaisin sanoo napakasti "ime sinä mun munaa". Onko niin, että en pysty tai haluakaan alistua? Sopisiko mulle oma lemmikki, jonka kanssa voisi löytää yhteiset kinkyt kiinnostuksen kohteet? Mies, joka haluaisi miellyttää just mua omien outouksiensa kera. Haluaisinko antaa hänelle jotain, mistä hän on vain haaveillut. Tarvitsenko siis alistuvan miehen?

Tällä hetkellä ajattelen niin, että seksisuhde on kahden kauppa. Se lähtee siitä ihmisestä. Mitä hän haluaa. Kohtaako se mun haluni kanssa. Voisiko ne yhdistää. Uskon, että oikean persoonan osuessa kohdalle alistun. Hän saisi auktoriteetillaan, sanoillaan, käytöksellään mut haluamaan. Hän olisi aidosti kiinnostunut tutustumaan mun tarpeisiini. Mistä nappulasta tätä naista painetaan, jotta se antautuu. On oltava suhde isolla ässällä. Päämäärättömästi sessiosta/panosta toiseen kulkeva ja etsivä luonne ei rakenna suhdetta muhun. 

Olenko silti itse se kulkeva ja etsivä, koska huomaan keskustelevani enemmän alistuvien miesten kanssa. Mun kinky kokemukset ovat pääsääntöisesti alistuvien miesten kanssa. Pitäisikö mun valita ja keskittyä olemaan alistava, koska sitä Dominoivaa Herraa ei ole ollut lähettyvillä. En ole saanut kokea sitä alistavaa persoonaa, joka ottaa mut haltuun. Sanoisin, että olen vahvasti matkani alussa. En valitse, ainakaan vielä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Deittiskene

Kyntö