Deittiskene

Aikalailla vuoden deittailleena vanilla maailmassa on avannut pitkään parisuhteessa olleelle melkoisen viidakon. Oon aatellut, että kokemus se on se huonokin ja kaikesta voi oppia. On ollut ohareita, seisokin laskua, kaikki varmaan näitä kokeneet. Mut on ollut myös loistavaa kemiaa, nautintoo, mut jotenkin se ei ole kantanut kuin hetken. Kun et hae parisuhdetta, pikemminkin seksisuhdetta, on mun myönnettävä, että ihmissuhde on silti paras nimitys sille mitä kaipaan. Et olis ihminen ihmiselle. Kova miellyttämisen tarve minussa laittaa kuuntelemaan sen toisen toiveita. Saisinko tuon kinkeistä jotakin itselleni. Osaisiko tämä ihminen hivellä pakaravaon lisäksi mielen sopukoita, josta se intohimo ja kiihko oikeasti kumpuaa. 

Monesti toivon, et mussa olis sellainen taikanappula josta vääntää itsensä moodiin, jossa estot häviää ja hetkessä elämisen taito olisi läsnä. Tietyllä lailla pääsen tähän moodiin, mut viime aikoina oon huomannut estojen kasvavan. Jep hienoa, ennen kuin ees oon päässyt "tosi toimiin" niin alkaa estoja tulla. Onko mulla ollut sit kuitenkin paljon hyviä kokemuksia ja nyt useemman huonon perä jälkeen ilmestyttyä oon alkanut suojaan itseäni enemmän. Pessimisti minussa herää ja aattelen ettei se "tätä lisää" -tunne enää osu kohdalleni.

Bdsm näkökulmasta mun käytännön kokemukset on vielä melko epämääräiset. Olen silti saanut jo pari loistavaa ystävää (uskallan sanoa ystäväksi jo nyt), jotka eivät ole hävinneet ensimmäisten yhteisten hetkien ja kokemusten mentyä. Ihmisiä isolla I llä, joten se saa mut tutkimaan lisää. Se saa luottamaan, että niitä kuuluisia kemioita ja yhteneviä haluja voi löytää.

Toinen heistä antaa mulle näkökulmaa alistuvan miehen maailmaan, toinen dominoivan miehen ajatuksiin ja valtadynamiikan näkemykseen. He ovat kaksi täysin erilaista persoonaa ja heissä mua kiihottaa hyvin erilaiset asiat. Heillä on hyvin erilaiset vartalot, itsevarmuus, maailmankatsomus, tavat ja tottumukset. En ole löytänyt heistä vielä muuta yhtenäistä piirrettä kuin herkkyys. 

Oon huomannut, et bdsm baarin puolella ventovieraat avaavat kinkeyttään vieraalle helposti. No saattaapi se olla paikka, jossa uskaltaa edes mainita siveysvyöstä saati sen käytöstä. Vanilla maassa jotenkin joutuu ihan kaivamalla kaivaan suomalaisesta miehestä (joka ei puhu eikä pussaa) mistä hän tykkää. Kyllä sekin sieltä kaivautuu, mutta ehkä ne estot ovat herkemmin päällä. Baarin asiakkaiden käytöstavat ovat äkkiseltään arvioituna myös kohteliaammat kuin toisen palvelun seuranhakijoilla. Joten, jos "Pena" ajattelit "Pirkolle" lirkutella ei kannata avauslauseessa kerjätä anaalipanoo. Väittäisin, että et ole se ensimmäinen joka sitä kerjää. Opettele pyytämään kauniisti. Hetken kuluttua. Pirkko saattaakin olla vaikka kuinka pervo, mutta myös oman arvonsa tunteva kinksteri, joka ei lämpene mauttomuuksilla. En usko olevani ainut, jota hurmataan sanoilla ennen kuin terska kutittelee huulia. Saa olla eri mieltä. Onneksi meitä on erilaisia.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kyntö

Tutkimusmatka